به نظر من به کشور کره جنوبی سفر نکنید !!!
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

سلام به همه دوستان گلم به نظرمن اگه قصد سفر به یک کشور دیگر رو دارید به هیچ وجه به کشور های آسیایی مث کشور کره جنوبی سفر نکنید میدونید چرا به دلیل اینکه شما میتونید به کشور های دیگه اروپایی سفر کنید هم اینکه کشور هایی مث کشور کره جنوبی نه غذاهای جالبی داره نه جاذبه های گردشگری آنچنان جالب که بخواد شما رو جذب بکنه از طرف دیگه هزینه های سفر هم برای این کشور ها بسیار بالاس من برای تهیه یه تور کره جنوبی https://www.findatour.co/fa/international-tour/korea به سایت فاینداتور مراجعه کردم و با قیمت بالای هتل ها و تور های مختلف رو به رو شدم در صورت اینکه با قیمت خیلی پایین تر و مناسب تر تو همین سایت تور های بهتر کشور های اروپایی رو پیدا کردم البته انتخاب با خودتونه ولی به نظر من سفر به یک کشور اروپایی خیلی بهتر از سفر در کشور آسیایی با هزینه بالا می باشد این هم یکی از تجربیات دیگه من بود که قصد داشتم با شما دوستان عزیز به اشتراک بگذارم البته این رو هم در نظر بگیرید که برخی افراد ممکنه واسه سفر های کاری یا سفر های تحقیقی بخوان به این کشور سفر کنن که اون کلا بحث جدایی داره و نمیشه در موردش تصمیم گرفت چون به نوعی یه سفر اجباری هست و چاره ای نیست و باید سفر کرد به هر حال اگر دوست داشتید یه سفر تفریحی و اختیاری داشته باشید بهتره کشوری مث کره رو برای سفر انتخاب نکنید :)





:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: